If you're using my photo, let me know
03:10:00Someone from Brisbane, please, if you're using my photo, please, let me know.
Macam mek tu haa.. Nak guna gambar anak I for assignment, she told me first.
Bukan la sampai I tiba-tiba terkejut tengok dekat statistic, berkali-kali ada orang download gambar the kecik.
Hang nak buat apa?
I know that am not posting any disclaimer here but then that's my properties even it's in the www.
Let me know will ya?
Nak kata tertekan download, berkeping-keping la pula tu.
Statistic wont publish as download if kita tertekan utk tengok gambar tu lebih besar.
It wont hurt you right if you're telling me that you're using my son's pictures? Drop a comment at least. Nak tutup profile and without a picture macam the Designer tu pun ikut suka you la, tapi please, respect other privacy.
Potong idea sungguh la manusia neh..
0 comments