Terpaksa tipu-tipu tidur
04:34:00I bet most of parents, doing the-so-called-terpaksa-tidur.
Nak bagi anak tidur, parents kenalah baring sebelah. Tak pun, if anak terbangun awal pagi buta, so, the parents kenalah pura-pura mata terpejam, so that the kid(s) back to sleep.
I kan memang suka pergi toilet. So, this one morning, rasa macam nak pergi sangat-sangat toilet, kepala sebelah cakap tidur, tidur, sebelah lagi cakap, toilet, toilet. Dan pemenang adalah, semestinya, tidur. Lepas tu, I sedar yang the husband dah bangun.
Lepas tu the kecik pun bangun juga. Eh.. Bonnnn. Awal lagi ni. Later on, my sayang masuk bilik balik and said..
: Back to sleep. Now. Sleep sebelah mommy.
The kecik yang memang pantang if the father bangun, mesti nak bangun juga, pun menurut perintah the daddy. Tapi sebelum tu sempat lagi tergolek-golek sebelah I. To make sure that am betul-betul tidur, so, barulah ada teman tidur. 2 minutes after that, the kecik dozzed of again. Syukur! Sebab I nak pergi toilet neh!
Lepas tu sekali lagi the mind doing tricks..
Nak tidur ke nak pergi toilet..
Tidur, tidur.
Toilet, toilet.
And guess.. Who's the winner this time?
p/s I tak kencing atas katil ye
2 comments