The Melly thingy
03:23:00Melly = Smelly
Dapat dekat anak I, memang jadi Melly.
Anywayyyyyyy..
Anak teruna mandi pukul 2 petang semalam. Bagus. If satu rumah bau busuk tu, memang tak dapat dielak la tu.
Sunday = Mandi with the father. Makan with the father. Everything with the father.
Agaknya budak bertuah ni tau kot. It's not cool being with mommy on sundays. Hee..
Dan the husband seakan-akan lupa anak belum mandi kottt. Oh. Did I tell you guys, yang kat rumah I ada 3 ekor kucing baru? Not baru lah. Dah besar gemuk dah. Belongs to our Singapore friend. Tumpang letak kat rumah. So now my husband ada anak-anak baru. The cats loves the husband more than me. So, dah alang-alang you suka kat my husband tu, silalah pergi bertempek dengan the husband ye.
Anak teruna, takut kucing.
Sabar je la.
If kat dining table, budak bertuah ni duduk lepak-lepak, kucing tu sit on the next chair, ok. No hal. If kucing tu berjalan sikit je, mulalah menjerit-jerit the kecik tu. Eiiiiii.. Tak padan dengan badan besar Cik Bon ni tau. Dulu, the kecik used to like cats very much. Since the favourite cat, mati. Budak ni jadi takut with other cats. More story about that later on.
So.
Hari ni kita bercerita pasal Melly la ye.
Dah la mandi pukul 2pm.
Susu aka lulu pun minum dah petang.
Lepas tu kitaorg ada sessi merendek. Petang macam tu, tengah makan ice-cream, I baru teringat yang anak teruna belum take a nap. BAGUSSSS!
For straight 2 days - no nap at all.
Less than 12 hours sleep.
Memang bagus la Bon.
You'll never know how many nasi, ice-cream, sweets, cookies and other munchy that the kecik been eaten to keep him awake.
Ada sesiapa nak sewa anak I for the next weekend?
Need a men-free weekends.
He!
0 comments