3D TV
04:35:00Now it's keep getting better kan? Kan?
Hari tu ada tengok the new Samsung with LED and 3D. The preview just only the 3D movie. Alien vs apa entah. Nice juga la kot. As if tak pakai 3D glasses, it'll be blurry. Dah pun kata 3D TV kan.
Lepas tu ternampak iklan 3D Sony. Dont know which one coming out first. Sony or Samsung. Tapi as what the husband told me, tv bukan semua 3D. Kena beli VCD 3D dulu baru boleh get the feeling.
I hope in the next World Cup, we can have the 3D football match. Barulah bila tendang bola, macam tendang bola ke arah muka kita. Hehe..
Ala. For me, as long as the kecik can get his daily dosage Mickey Mouse (which nowadays I always skip the cartoon parts), and me can get the soap dosages, it's more than enough. TV HD, tapi kabel tak HD. Biasa la tu. Hehee.. Macam korang tak biasa pula. Rumah siapa yang dekat-dekat rumah I ada kabel HD?
Nak tumpang tengok. Betul ke rumput betul-betul warna hijau terang macam Faber-Castell the kecik. If yes. I nak kabel HD juga la. Geram tengok padang bola, yang rumput macam nak tak nak hidup. Suram je warna padang rumput.
Kan?
0 comments