Hai.. Tergelak-gelak
08:29:00Lately those comments cam duk tanya-tanya here and there
And I kept myself shut.. Well.. At least for a while.
No..
Am not complaining about those comments. Terima kasih. Tapi let me clear it.
Am not responsed to any those comments sbb mmg dh ada entry neh nak keluar. Plus I've learn my lesson from previous blog. Being stalk from someone who really nak tgk korek sume benda from your life is not something I can stand with.
Dah tu sape suh cite. Ye.. I yg cerita. I type all those entries. Tapi could you please respond to other thingy?
I noe it's ur rite to ask here and there tp sabar la.
Am not terus reveal sume skali harung
Po? Mu ingat aku type machine?
Later on. This is something past. Not present.
If you're looking for daily update about daily life.. This is not the blog.
It's nostalgia. Dah jadi lama gila baru update except those current news la kan.
People can say anything. And why I should bother to satisfy them? If you nak ikut nak baca nak korek, ikut suka la. Tapi dont ask to much. Even my sayang will gelak if read benda-benda neh sume. No.. It's not wrong tp masing-masing ada privacy sendiri kan?
Afford ke tak afford ke kita tak boleh nak korek lebih-lebih. Kita ingat org tertentu je boleh pakai and guna all those things. Haa.. Lagi la I tergelak-gelak. Haiya.. That's why the rich get richer and the poor get poorer. Okeh.. Am not being mean tp.. Hurm.. Nanti la I reveal.
I chose to write those things. Sebab? Nak tanya lagi? Blog cikponbopbon. Bukan blog orang ramai or fourm or anything. No.. No harm. I've to tell this. Sebelum jadi hangat hangit hangus..
If I write all those 'beautiful things'.. Ingat xde ke 'unbeautiful things'?
Ada.. Tapi it's depends on us how we react and handle them.
Blog hopper is for someone yg bosan-bosan. Jump here and there. Jupe yg menarik baca. Yang cam emo-emo politik tah pepe ekonomi kira-kira berat things sume jarang org baca. And am not interested by writing them. Boleh sgt nk tulis. Bukan nya I tgk tau all those 'rahsia kerajaan'. Tapi let me speak about another things. Penat la weiii.. Korang yg blog hopper pun mesti malas nak baca kan. Ye la, benda sama. Buat penat pale je fikir.
Hv you ever live only 20 left in hands? Hv you ever gi kedai mamak amek ayam paling besar, potong kecik-kecik so that ur family can eat for lunch and dinner? Hv you been madu? Hv you suffer a v v v bad accident? Hv you ever felt that 'the gift' is been taking back to the 'rightful owner'? Hv you?
Some examples. Tak semestinya from me. I've lots of friends and kita sama-sama nilai. Bukannya terus kahwin terus kaya raya. Perlahan-lahan. Tapi tgk la perlahan pun takat gear mana kan? Ada yg perlahan tp perlahan dia tu bw gear 5. Ada yang perlahan tp gear dia baru satu je dari dulu sampai skang. Some people kept things unsaid. Because they noe somethings are better left unsaid.
So people. Am mean no offense. No harm. If nak tau, stay tuned. Sit back. Relax. Enjoy. There's lots more people out there had more than us = D
4 comments