Nak baca ke nak tahu?

19:42:00

Kalau difikir-fikir blk, mmg malas nk type this entry. What the heck?
Buat penat kepala n menyemakkan blog je
Tapi ssh kan bercakap dgn org yg mmg tak faham n buat-buat tak faham ke faham sendiri pepe la.. Dha beso pjg. Am not your mother la. Am even not your perfectionist ke pe benda.

Bape kali dh ckp.. Nak tau stay tuned. Duk diam-diam. Entry yg ptt bg respond, diam je. Tarak cakap pe. Time nk tau la nk taram la nk pusing la.. Sorry r harsh x spttnya words tp buhsan melayan org camni.

Wes..
Gini la.

Nak tau ke pe ke.. Silalah
AM really happy if I noe eho u're
Tak yah la nk sorok2.. Buat acc baru semata nak komen sini
Buhsan laa weiiiii

Korang ingat entry jauhi ex anda?
Ye.. Sebab honestly I dont like the woman who duk syok sendiri duk teringat kat my husband. Puas hati? And I really dont like she being so nk amek tau pasal our baby life and everything. Macam dia tau sume je. Macam dia dgr pe tu sume betul. Neh sape punya life neh? Sape idup dgn sape? Ish.. Buhsannnnn laaaaa

That's why ada cikponbopbon. Ingat takdelah manusia camni lagi dh. Korang besar dh kan? Should I say more???

Students mek tu pun lagi pandai la. Nak kentut pun poei depan kelas. Tapi habaq kat chekgu dulu. Neh.. Adei...

Neh first and last entry. I dont need respond kias-kias ke pe ke, habaq mai sapa. Okeh, fine. Kita baca je la. Baca smpi abeh. Jgn nk main tuduh2. Adeh... Tak suka!!!!

Never explain. Ur frens dont need them and the yg macam suka tak suka tu x kan percaya.

Kang se se aku rendam dlm air kanggg

Seb bek x buat entry neh jadi private. Nak camtu? Bleh je. Dgn blog kali set private.
Momguess.. Akak nasihat sket kak. Pi baca entry kt my abah ke pe ke tu.

I dont tggl komen ke ikut mengikut ke pe ke, ketahuilah yg am your fan. Neh tak terbatas for momguess je ye. Ada lots more. Am being serik. Kita tggl komen and kawan-kawan sume then ttiba ada manusia neh sbb seems-noe-it-all duk ngekor nk tau. Pe kess??? Tarak keja lain kee???? Set up blog. Bagi link. Meh I baca skettttt

Haa.. Doc Alya.. Sombong dgn I ye. Blog pun tarak invited I. Iskk.. And sape tu pakai logo MU kat follower tu? Ada hadiah neh tuk 1st five followers. Takmo ke??

If mcm x suka sgt.. Neh kira terkawal lagi la neh kan... Am not publish any of those comments. Tah pepe tah. Tak suka or terasa cite tu sume dibuat-buat.. Leave! TAK YAH DTG. Okeh.. Now sounds harsh.

Nak kata am emo-emo or terasa or mengada or ala, tu pun nak kecoh, ckp je.. Hello? Neh sape nye? Writer of cikponbopbon. Tau dok maksud bok-bon? Ha... Tak tau duk diam.

Bukan nye buat blog budak-budak 9 thn. Yg start blog wif nama saya.. Saya tggl di.. Siap bagi add umah sume. Tggu je la if nk tau. Sabar je la kan. Tak pun nk kepoh sgt.. Tu haa yg the kecik baca buku tu.. Takde komen bernas? Or wish la Happy Anniversary kan? Neh... Hurmmmmmmmm

Dah.. Dah... Abeh.
Entry yg sggh buhsan and menyakitkan jiwa

Hello??
Marah-marah and bebel is not my thing laaa
It just NOT!

Baby, jom gi beli eskem

You Might Also Like

8 comments

recent posts

Subscribe