Mothercare Summer Spring Collection : Sale
08:15:00Der Mothercare..
I noe la am one of your fanatics, tapi tak yah la bape kali nk send habaq mai ada collection br. Adei... Sabo la.. Sat la if nk suh promote kat blog pun.. Ish..
So the parents or nak bagi gift kat sesape yg terbaca or sengaja baca or tak tersengaja baca, ye, Mothercare ada new collection. And 15% for VIP members. Sila-sila meng'save'kan duit anda di situ. Bak kata cikponbopbon, sale. Mesti la save. Bukan menghabiskan. Ye tak??
Hahahaa... Okeh.. I've been to the store. Dah telek-telek sume tapi tak urgent la nak beli. If ada new arrival, of coz la ada season clearance kan. Oh.. I like season clearance. Ala, lama 3 bulan je. Asal elok and muat for the kecik okeh dah. Takde la fashion for babies neh out dated sgt pun.
Dah la tu sale smpi 70%, hahaa.. Okeh.. Sampai my sayang pun hulur baju suh I pilih. Means setuju la tu. Tapi, ehem.. Baru je borong sehari sebelum tu.. Ada hati nk lagi? Hahaha.. Back at KL, hari-hari beli baju. Mommy baby tak berapa betul sket kot. He..
So.. Here's the sale..
VIP je ada 15% tuk new arrival. Tapi yg clearance tu takdok VIP pun takpe. So far am really enjoy the Mothercare material. For most, the label wasnt at the back. The kecik tu v v v sensitive.
So if looking baju for the kecik, I'll go for Mothercare or any other brands yg print je kat blakang tu. Tarak label yang keras-keras tu. Tapi ada gak la tersasar if berkenan. Hhahaha
Ye.. Sape nak beli baju? Sila-sila.. Bukan kat sini. Nearest Mothercare store ye



2 comments