Kids Keep-warm Swimming Brand Konfidence

16:22:00

Okeh.. Let's hit it!


Wah... Menda neh..
Next!



Wohhhhh..
For sure the kecik will get one of this!



Free gift?????



And the t&c above..
So do the other outlets as usual..



Received the email.. Hurm.. Bila ek.. Semlm ke dua ari lepas.. Wah.. So happy dapat e-newsletter neh. Siap dgn nada penuh gembira <- sbb nk abehkan jimatkan duit my sayang.. he.. I told my sayang bout those swimming suits. Siap cite and tunjuk sume lagi. Of coz wif senyum penuh makna = D And oredi plan to get the swimsuit oso the Aqua Band. Am thinking about the kecik should start to learn to swim since months ago. Tapi duk tertangguh-tangguh. And last few months mcm menjadi-jadi. Almost ended up buying one swim trunk for the kecik. Remember 3 for 30?

Seb bek iman di dada penuh lagi. Hahahaa..
So.. I think I can hold it. Till..
Duk buat entry neh baru perasan.. That Aqua Bands can get for free if buy before 19th Apr! Wahhhh... Neh tak boleh jadi nehhhh...

So.. He...
= D

Eh.. If VIP dapat extra 10% less ke???

You Might Also Like

0 comments

recent posts

Subscribe