Tourist guide yang masam

05:34:00

Package : Muslim tour

Haha.
I don't get it actually, why travel agents love to promote their 'Muslim tour'. Dah tu, orang bukan Muslim tak boleh join? And if orang Muslim tak boleh join tour yang takde tulis Muslim tour? Mungkin sebab melawat tempat-tempat Islam. Gi masjid contohnya.

Oleh itu, I berjaya menjadi seorang tourist guide lah semalam.

Last minute emails from dearest tokei bag, kata adiknya nak datang. Yippiee lah of course. Sebab I'm bored and seems like tourist guide something I should do. I've done several merepek thingy last few months, contoh terbaik, melepak di Secret Recipe tunggu Siti Nurhaliza. Haha.

Anywayyy,
I hope the tourist was happy lah. Panas terik haa. Poei masjid pun tengah panas. Memang her luck la kot sebab ada pakcik and makcik yang tegur, 'No picture please'. Tapi takpe. Luar tu cantik dah (and also thanks to several pics yang takap secara sorok-sorok).

I've should bring her to the BRIDEX aka LIMA. Apo kan daya, mengejar flight. Last-last flight delay. Haihh.. Lps tu siap bagi FM si camel. Okay lah. She asked me to choose and I choose this between the other FM, gambar Burj if tak silap. Kalut. Takut missed flight.

If tau delayyy, I bawa dia pusing sampai ke hujung sana haa.

Hubby wasn't home.
Bored.

So, next week siapa nak suruh I jadi tourist guide?

Makanan dan minuman disediakan.

If tak bagi FM pun takpe. Both the kecik and me just love visitors!


Sent from my BlackBerry® smartphone

You Might Also Like

1 comments

recent posts

Subscribe