Desperate Housewives 7
17:16:00Ketagih!
Haha.
Especially bila tengok Carlos, kurus and shave habis. Tu yg I turn to my husband and said,
: Sayang, bila kurus, men do looks younger than their real age (sambil tapping his tummy)
Tetiap malam macam peluk kayu ke apa dah ni haaa.. Sorry sayang! Dont forget my C. Teeheeee. I should hide the rice and maggi somewhere. And chocs, with the soft drink and cekkedis. Biar kebulur. Cannot understand sungguh.
Faktor umur mungkin.
(Sambil tengok tummy sendiri)
Okay.
Nanti kita hantar the kecik gi school, and I'll be off to the gym. Or pusing trek tu 10 kali sehari. Sungguh.
Tapi.
Before tu, apa kata kita tengok Desperate Housewives ni sampai habis dulu. Tak sabar nak tau jalan cerita. Dont you dare to ask me to google them. Tak sampai hati. Haha.
Anyway, I'm husband-less this weekend. Again. Takpe. Kang the husband will be home before weekend habis. Tapi, knowing him, mesti dia nak lepak rumah. Haihhh. Bosan okeh. Tapi tak sedar-sedar, I've tons thing to do.
My baju raya pun belum buat. Mine okeh. Mine! Kita pakai jeans and shirt je boleh?
0 comments