Ciri-ciri isteri yang nak kena hempuk
10:16:00Husband takdok this weekend. So, some popcorn and toys cum blanket lah for the kecik and me. Tapi zoobies tu takdok lak.
Popcorn tu, walaupun sekangkang kera from the hotel, I can predict already yang the husband cant buy me some. Sigh. Busy benar haa. Tapi harini sempat pergi melawat kawasan. Haha.
So, being a super-nice-husband, the husband text me,
: Sayang nak apa?
Haha. Bagus kan?
Walhal I awal-awal lagi dah cakap,
: Yang, Chanel satu. Okay. Bye. Love you.
Memang ciri-ciri nak kena hempuk tu if kawen dengan orang lain. Luckily am married with my husband. So, this morning, the husband asked me again, mau apa. Dah la pergi mall yang tak banyak choice. I mean, the last time I was there, adalah kedai-kedai. Tapi takde lah se-menarik macam kat shopping street tu. Takkan nak suruh beli Kuey Teow, tapau bawa balik sini? Agak melampau disitu.
The kecik clothes, done, for the next one year. Yeeeeeeee! I've been shopping clothes for budak bertuah yang asyik bertekak dengan I, and I get mad and I kept buying clothes, toys, books and everything for him. Muhammad, this will be reflected in your future bill. Mommy simpan resit dah siap-siap. Haha.
Selepas bersusah-payah memikirkan, what should I get for myself, well, technically, the husband buying lah..
Sambil tengok kasut yang dah nazak, so, I text the husband..
: Okay lah yang. Orang rasa nak kasut lah. Kasut orang dah nazak dah. Wedges Ferragamo or Clark will do.
And, as expected, one quick reply from the sayangness,
: Macam harga Ferra and Clark tu lebih kurang je..
Haha. Bukan lebih kurang ke? = p
Beli 15-20 pasang Clark, boleh dapat sepasang Ferragamo dah. Lebih kurang lah tuuu. Kan? Kan?
Pity me.
No new shoes for raya. Kabinet kasut penuh kasut the two boys je. And now. lemme have some nice shoes. Please.
0 comments