Seorang je anak? Ke anak angkat?
07:50:00
Sonang eh hidup. Ada budak bertuah tolong masak.
Masak sayur plastik, makan pungg sayur plastik laa = D
Dah lama kot tak main masak-masak. It's like I've left behind my childhood.
This August, my little man will be 4 years old. Ini bukan flies dah, terbang naik jet roket dah ni. Sekejaapppp je anak teruna dah besar. No more the kecik.. = (
He's big boy now. Every now and then requesting something.. Hmm.. Pelik?
: Mommyy, nak gi school
: Mommy, akan asik
: Mommy, akan mi
: Mommy, nak imming (swimming)
: Mommyyy, nak ain golf!
Main golf tu yg over terlebih neh. Haha. Nanti la, we'll scout around, tanya mana golf lesson for kids. From dancing to mengaji to menangis and everything, just gv it to budak bertuah. He sure can handles things.
We sent the kecik for some playgroup, recently, and.. It's just weird feeling..
Tiba-tiba you tengok your baby dah besar. Can mix around with friends. Makan non-stop. Bercakap tak henti-henti. And to make wrost, most of the parents ada anak 2-3 orang. I je haa ada sorang anak. Yang lain, bila the eldest duk main alone, they entertained the youngest. I? Balik-balik duk layan the kecik. Kadang-kadang bila ada anak-anak mat saleh tu datang dekat I, dorg la jadi anak tumpangan gua. Haha. Feeling ada anak mata biru/hijau and rambut blonde.
Itu yang I ada anak, dah rasa canggung bila mixed around with other parents yg ada 2-3 orang anak. Apatah lagi if orang yang tak ada anak and duduk dalam group yg most of them ada anak. Mesti lagi.. Pelik? Kan?
Budak bertuah dah memang kategori nak masuk sekolah dah. And yet, I don't see anything. I mean, is he is the only one? Or the eldest? Or?
Tapi having twins will be awesome!
= D
Sent from my BlackBerry® smartphone
Masak sayur plastik, makan pungg sayur plastik laa = D
Dah lama kot tak main masak-masak. It's like I've left behind my childhood.
This August, my little man will be 4 years old. Ini bukan flies dah, terbang naik jet roket dah ni. Sekejaapppp je anak teruna dah besar. No more the kecik.. = (
He's big boy now. Every now and then requesting something.. Hmm.. Pelik?
: Mommyy, nak gi school
: Mommy, akan asik
: Mommy, akan mi
: Mommy, nak imming (swimming)
: Mommyyy, nak ain golf!
Main golf tu yg over terlebih neh. Haha. Nanti la, we'll scout around, tanya mana golf lesson for kids. From dancing to mengaji to menangis and everything, just gv it to budak bertuah. He sure can handles things.
We sent the kecik for some playgroup, recently, and.. It's just weird feeling..
Tiba-tiba you tengok your baby dah besar. Can mix around with friends. Makan non-stop. Bercakap tak henti-henti. And to make wrost, most of the parents ada anak 2-3 orang. I je haa ada sorang anak. Yang lain, bila the eldest duk main alone, they entertained the youngest. I? Balik-balik duk layan the kecik. Kadang-kadang bila ada anak-anak mat saleh tu datang dekat I, dorg la jadi anak tumpangan gua. Haha. Feeling ada anak mata biru/hijau and rambut blonde.
Itu yang I ada anak, dah rasa canggung bila mixed around with other parents yg ada 2-3 orang anak. Apatah lagi if orang yang tak ada anak and duduk dalam group yg most of them ada anak. Mesti lagi.. Pelik? Kan?
Budak bertuah dah memang kategori nak masuk sekolah dah. And yet, I don't see anything. I mean, is he is the only one? Or the eldest? Or?
Tapi having twins will be awesome!
= D
Sent from my BlackBerry® smartphone
0 comments