The lucky babies!

15:05:00

Untung benar siapa yang bersalin from the last 7th Oct till this year 7th Oct.

Dapat $1000 each.

And times that with 6000 babies. Berapa semua itu adik-adik?

Yeeee!
$6millions!

Jangan convert. Kalau tak, makan hati. May Allah bless Her Majesty. Even I tak bersalin, tapi tumpang seronok. Hehehe. Been told it was the first time in history HM bagi give away to the new born. Am wondering, why? Mungkin celebrate umur yang ke 60 tahun, perhaps? Eh, berapa umur HM pun I tak tauu. Hee. And ada orang cakap, it's a mistake. Sepatutnya babies yang lahir on 7/10/09 and 7/10/10 sepatutnya dapat. Not all the year round. Tapi staff buat silap and all the 6000 babies got the extra cash. Entah. Gua pun tak tau.

Yang I tau, moga dimurahkan rezeki selalu kepada HM. Lepas tu I cakap dekat the husband..

: Rugi kan depa semua tak pakat bersalin tahun lepas (walhal both of us pun mana ada keluar masuk wad bersalin pun tahun lepas and this year)

: Haah

: Tapi anak Nizam patutnya dapat kan?

: Haah la. Jap, message dia.

And some of our friends yang dapat anak within that time tapi wasnt born in here, it's kinda.. Alaaaaa! Tu la. Siapa suruh pakat balik kampung bersalin sana. Even not local can get the 1k. Such a blessed country sungguh!

That's it for now la kot. Ni pun tumpang budak office punya table. Hhahahaah. Nasib la korang. Duduk office diam-diam. Kang gua repot kat Paduka. Heee.

Take care guys!

You Might Also Like

2 comments

recent posts

Subscribe