Warna dan baju raya

13:49:00

Honestly, when it's come to colour of the year for Hari Raya, I jadi blank.

Especially, when you're married and have a son. Dulu senang je. My mak yang sediakan semua. Am one of those budak baik (konon), I dont demands this type of kain or design or even colour, my mak will do all those thinking.

Kan I kata dah am one of those lame Maksu.

So, now.
Am the one yang jadi mangsa untuk memikirkan warna baju raya. Warna pelangi tak diterima. Apa barang pakai campur-campur warna. Sedondon okeh. Sedondon.

Eh. Apa warna baju korang tahun ni? Design apa? Kain apa?

Puasa dah ganti?
Hahahhaaha.

Hari-hari I duk belek the kecik's pencil colours. Warna apalah yang menarik perhatian ni. Lepas tu need to buy a bigger songkok for the son as songkok yang tahun lepas, memang dah tak muat. And now, the songkok already passed down to the kucing-kucing.

Can I have the colour that, bila I pakai, tak ada orang pun guna that colour on Hari Raya. Can I? He.. Demand lebih.

I think we need some bright colour this year. Hm.. Hmm.. Hmmm..

You Might Also Like

0 comments

recent posts

Subscribe