It strikes!

05:32:00

Dulu I selalu pelik kenapa anak-anak lelaki our friends suka Ben10.

Apo yg special sangat?
Till pergi merayap ke pasar malam yg super duper cheap and the kecik was so interested with the Ben10 clothes. In white. Around RM20. And it's made in Thailand. Masa tu I was aiming for the baju tidur, one pair RM10 (masa tu hujan), so baju Ben10 harga 20 adalah tak menarik perhatian. Baju je pun. Tu pun dah 20. Apa barang. Baik kita beli baju tidur petak-petak gambar Ultraman ni RM10 je.

The kecik ingat I beli his Ben10 t-shirt. Walhal I beli baju tidur. Hehe. Tak kuasa den nak spend 20 for baju Ben10 (which I dunno why it's so special among boys).
Kain pun dah sah-sah kurang sedap gitu.

Lepas tu acara pusing mall pun bermula. Pusing-pusing cari presents for Pon and Bop jumpa la baju Ben10. With less, it's not even RM20 and with a good quality of cotton. Beli la juga akhirnya baju Ben10 for the kecik. Tak beli kang, once dah sampai rumah, budak bertuah tu mesti selongkar bag. Once dah selongkar, tak jumpa the Ben10 mesti merajuk.

Maka.. The black Ben10 itu kepunyaan the kecik. Ending up harga at mall lagi murah dari pasar malam. Wondering why.. Adakah sebab the Ben10 quite famous among the boys ke apa..

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

You Might Also Like

3 comments

recent posts

Subscribe