Happy kiddo

07:05:00

It was happy day for the kecik. Too happy till he wet his pants. Twice. Not a happy day for mommy. Sigh.

First, the hubby came home. Happy kid on the block. Then hubby gv him present from his Alang. A robot toy and keropok. Well, with keropok, I'll be happy too. Then we went to post office and took the parcel with love from Singapore. Thank you Kak Ann! We love youuuu! Haha.

Hari tu I asked Kak Ann tlg belikan crocs for the kecik. Sebab katanya ada sale. Siap she went back to the store to get the shoes and her hubby parked kat tepi jln. Now I felt bad.. Dah lah lepas tu kata tak payah bayar. Iskk. I'll treat you with something lah ye Kak Ann. Ini mmg nak treat, tak payah kata takpe takpe. The kecik being funny..

: Kita nak gi mana?

: Ambil shoes. Auntie Ann bagi.

: Auntie Ann yang mana? Kecik ke besar?

Hhaha.
Sabo je lah. Never meet her pun, yet. Such a lovely shopper-mama. InsyaAllah, nanti. Eh. Now dah tukar nama, Sportwoman of The Year. Hehe.

Siap dapat jibbitz tu. Happy je budak bertuah tu. Siap gi Maghrib kat masjid pakai crocs baru. Together with his white Jubah from Alang. Singkat haa, atas buku lali. Tapi okay lah. Cover up with pyjamas kat dalam. Sedang molek ah, kekgi dok leh pakai doh neh.

One thing about the kecik, budak ni cepat besar. Kaki, tapak kaki, badan, kepala, semua lah. I'm worried if beli baju dekat kedai. Risau if tak muat kepala. Betul. Kepala dia memang bulat cantik. Ini hasil duk tidur meniarap. And without pillow. Tu yang if buat baju melayu, I asked the tailor utk buat besar sikit tang leher tu. Nanti ada one extra button lagi, incase nanti dah tak muat.

Too happy sampai lupa nak gi toilet. Yang sengsara nak basuh underpants tu, mommy jugakkk. And all that I got, keropok. Okay lah tu. Sedapp. Heee.



Sent from my BlackBerry® smartphone

You Might Also Like

0 comments

recent posts

Subscribe