So good!
08:16:00
Terasa macam alive gitu!
Haha.
How's your week? Looking forward for this weekend?
Last week, before flying off I dah demam. Then barely make it through the trip tapi sampai je tempat shopping, kaki memang laju je berjalan. Terus sihat. Eh. Haha. Nothing new lah kan.
Dah balik rumah, tiba-tiba terus rasa nak demam balik. I grab this book by Sophie Kinsella, I've got your number at the airport. Dah balik rumah, barang pun belum un-pack, I dah start baca the book. Tapi I was so dizzy last night, went quarter of them, terus tidur. Dragging my feet untuk dinner. Nak je I tidur kat meja makan tu. Balik, sambung tidur balik. Then tadi habiskan baca buku.
It feel so good!
Mula-mula tu macam, don't get it, ishh, serabut lah, small print at the end of the page (footnotes) tapi eventually you'll get use to them. It's kinda one big drama for this one I must say. And bila habis, you senyum sorang-sorang, tak ke gila tu? Haha.
Tapi if you're reading Sophie Kinsella's from the beginning, you mesti dah terbiasa with her style of writing. Witty.
I've to go and check some things first. Will blog later. Have a great time everyone!
Haha.
How's your week? Looking forward for this weekend?
Last week, before flying off I dah demam. Then barely make it through the trip tapi sampai je tempat shopping, kaki memang laju je berjalan. Terus sihat. Eh. Haha. Nothing new lah kan.
Dah balik rumah, tiba-tiba terus rasa nak demam balik. I grab this book by Sophie Kinsella, I've got your number at the airport. Dah balik rumah, barang pun belum un-pack, I dah start baca the book. Tapi I was so dizzy last night, went quarter of them, terus tidur. Dragging my feet untuk dinner. Nak je I tidur kat meja makan tu. Balik, sambung tidur balik. Then tadi habiskan baca buku.
It feel so good!
Mula-mula tu macam, don't get it, ishh, serabut lah, small print at the end of the page (footnotes) tapi eventually you'll get use to them. It's kinda one big drama for this one I must say. And bila habis, you senyum sorang-sorang, tak ke gila tu? Haha.
Tapi if you're reading Sophie Kinsella's from the beginning, you mesti dah terbiasa with her style of writing. Witty.
I've to go and check some things first. Will blog later. Have a great time everyone!
0 comments