Kidnap gambar anak Pok Mat

15:57:00

Ini anak Pok Mat.

Latest addition to the family.

Nama ini budak, err, muhammad eusoff fawz. Err, macam lain je ejaan, haha, yang penting, I panggil dia Pok Mat Jr, or Mat Usop. Or Amat.

Cik Esah and the other Cik Esah (Pok Mat's wifey, nama Aisyah, so, bunyi lebih kurang Cik Esah, haha, ampun!), and Cik Esah punya husband (abang ipar gua lah) and their babies off to Makkah last week. Left the nieces at home with their Tok and Tokki.

The kecik called his Tok on one morning,

: Tok kat mana?

: KLCC

Hamboii.. Tokkk. Pagi-pagi gi ghori dah. Ghori means rasmikan/the first one lah.

Wifey Pok Mat, I amek gambar anak you ye. Sebab bulat. Haha. Ada satu gambar budak ni, sama macam budak bertuah. Nanti I bandingkan both of them side by side. So gggrrrr with blogger. I've tried to upload photos, tapi tiba-tiba keluar yang add photos like the old version. Takde version yang kita pilih banyak-banyak sekali harung and upload. Ni one by one, dah lah sekali upload max 5 photos je. Nak kena add berkali-kali. Sabar je lah.

Oh.
You tengok muka budak ni, haah, sama macam Pok Mat. Muka sikit eksyen. Bajet handsome. Naseb baik putih. Kalau tak, huh, malas nak layan. Haha. Cik Esah (my kakak tu lah) bawa her youngest kid, the baby boy. Ada gambar, kalau rajin I upload. Ni pun cari masa kejap nak update. I miss you blog, but don't have time. Iskkkk.

Bye darlings

You Might Also Like

0 comments

recent posts

Subscribe