It's his birthday!
02:41:00And I, being the 'ungrateful' wifey didnt wish him right after midnight.
Satu, I tidur.
Dua, the husband keluar pergi mana entah before I'm off to bed.
Tiga, I woke up at 2am ++, nampak dearest husband tengah godek apa entah kat iPad, iPad tu yang dikejar, not me? Pfft.
So, instead of wishing him, 'Happy Birthday Sayang!', I said, 'baru balik lah tu', something like that lah. Haha. Lupa dah, I'm half awake masa terjaga nak ke toilet tu.
Up till now, no Happy Birthday Sayang or whatsoever. Tadi pun I masam je. Haha. Ye lah, dah la keluar lambat, balik entah pukul berapa, and bukan nak terus tidur. Duk main iPad. Gggrrr. Kang I delete semua games tu, haa, kita sama-sama menyengih je lah. So, no birthday to you wishes pagi-pagi buta. Sakit hati. Haha. Hormone.
Tu pun I suruh the kecik cakap, Happy birthday Daddy! Tapi, itu pun lepas the husband dah keluar dari rumah, nak gi office. Kita kena buat bajet marah, even tak sangat pun, tapi, siapa suruh layan iPad rather than snuggling with wife, huh.
Dear sayang,
Happy birthday!
May this year birthday will bring more happiness, prosperity and luck more than before. May Allah will always bless you. May you will always be beriman, beramal, bertaqwa and kaya bergaya and berjaya.
May you'll always look young and good looking. I bukan apa, nanti kang orang kata, iolss kahwin dengan lelaki tua kaya sebab duit, haha. Kan kan. So, stay young, keep up with me, al-maklum lah iols kan muda sokmo.
Even I've found few white hair at your back, and the other day, your eyelashes (seriously sayang, eyelashes?) I will always love you.
Even at home, you're the one that have the least smile, I will always love you. The least, sebab the kecik tu memang over smiley face. Budak bertuah tu memang overdose happiness.
With one more year to your age, you'll be wiser than ever. I know that you will. I love you and thanks for everything.
Happy birthday sayang!
Love,
Your wife
1 comments