Funny stories by the kecik

05:09:00

Ini gambar budak yang tak pernah makan rambutan tepi jalan. When I told him, just sit under the tree and enjoy his rambutan, dia tengok I, lepas tu kata,

: Mommy, mana boleh makan sini. Look! Oyang buang rambutan kat pokok. Ishhh!

Pointing at kulit rambutan. And I said,

: Takpe. Boleh buang kat sini, buat baja.

Haha.
Ye lah. Bukannya plastik. Dah pujuk lama-lama, baru budak bertuah ni nak duduk, makan rambutan. Tu pun fussy, katanya side walk tu kotor. Perfectionist tak bertempat.

Tapi yang I memang tak boleh tahan nak gelak, kisah semalam.

We went for pasar malam. Two days in a row, hebat, nampak sangat malas nak masak. Haha. The husband parked jauh sikit, so, berjalan jauhlah kita.

So, my husband carry the kecik, and being budak bertuah, he asked my husband,

: Kenapa dukung?

Hubby,

: Banyak car.

And do you know what the kecik replied after that?

Do you?

Do you?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

And the kecik replied with,

: Ada Wan kesah?

Hahahhahahaha!

Homaigoddd!
Ni memang pengaruh boboi masa dorang tiru Chef Wan tu, kat MLM.

Ada Wan kesah?

You Might Also Like

0 comments

recent posts

Subscribe