Mana hadiah I?
08:54:00Buat-buat faham.
I've been updating the software and yet still can't run the compose entry at safari. Mencik. Mencik. Siap keluar 'not using the latest safari'. Ceitt. Itu paling latest okeh. Nak latest mana lagi.
Lepas tu makan hati dengan vaio. Segala macam huruf dah tak dapat nak tekan. Dulu huruf 'Q' je tak boleh guna, now, I rasa ada 15 huruf je yang boleh guna. Nasib baik all the numbers still working. Gugur rambut gua gini.
Couple weeks ago try update blog using send email via ipad. Punyalah cantik I susun, cerita panjang lebar, panjang okayyy, sekali, bila keluar dekat blog, gambar je berderet and description pendek je. Ada dalam 3 lines je kot. Haihhh.. Ponat den.
Update via blackberry, setakat neh satu gambar je la. If nak ada 2-3, gambar je berderet kat atas, story semua dekat bawah. Arghh! Need vaio back.. = (
Anywayyyyy,
Look at the box.
It's for our 5th anniversary. My gift to the husband. Murah-murah je haa. It's been too long since the last time I gv the husband a present.
I texted the husband, suruh balik awal. Balik-balik je I yang excited lebih.
: Cepat lah bukak! Cepatt!
Hahahaha.
Ini memang biasa ye adik-adik. Online shopping, lepas tu tak tau isi dalam macam mana, tu yang tak sabar nak tengok tu. If hadiah sendiri, dari pejabat pos lagi I dah buka tengok. Alangkan the gift for the husband, so, have to wait for him lah.
The husband opened the box
: Sayang bagi orang Gucci? Ni berapa pulak neh?
: (senyum.tak payah kata apa-apa)
Lepas tu the kecik tumpang sibuk. And muncung, merajuk sebab budak bertuah ingat tu present dia. Perasan sungguh.
And I cakap..
: Happy Anniversary! Now bagi hadiah untuk orang pulak. Macbook satuuuu! Eh. Bukan. CT200h. Eh. Prius lah. Prius. Nak prius satu.
: Huh. Bagi orang hadiah. Lepas tu mintak return hadiah lebih 100 % daripada hadiah orang.
HAHA!
Mesti dahhhh.
If tak mintak kat sayang, nak mintak kat siapa lagi?
Oh. The blue CT200h dah sold out. Dah tak nampak dah kat showroom. It's okay. It's okay. Bonet kecik (pujuk diri sendiri).
It's a wallet. Model mana satu, enggak tau. One of my friends (you noe who you're) upload them at FB, then gua zass booked. Ingat nak gi ambil kat kedai, tapi, apakan dayaaaa.. Busy memanjang. I've to postponed the trip. Sigh. Too bad. I've some deals to settle. Hopefully can get a gateway soon. Just to finish them up. I'm so looking forward to do it. Cannot wait!
Anniversary dah belated sangat dah. Tapi baru bagi hadiah. Hahahaha. Aci la kan? Aci kan? Kan? Tapi. The sayangness dok bagi pung lagi hadiah I neh.
Muncung panjang.
Sent from my BlackBerry® smartphone
0 comments