The beach
11:39:00
Gambar lama. Nak add dua tiga pic tapi macam leceh sungguh. Nak kena dig one by one. Pffft.
Tengok anak teruna. Feeling anak mat saleh ke apa yang berjemur sakan? Happily sitting under the sun, lepas tu badan panas. Itu belum lagi kulit terbakar, and mesti dapat 'present' each time we went to the beach. Mesti ada merah-merah naik. Tu yang I macam malas nak bawa pergi pantai. Tah larat nak sapu lotion bagi cerah balik for the next 2 weeks and sapu ubat all over his body. Sun block itu dah memang wajib pakai.
There's even pictures, where I put umbrella at the beach, so the kecik can make sand castle under the umbrella. Tak sia-sia spend few hundreds at mothercare and dapat payung besar tu. Hee. Eh. I should delete the 'few hundreds'. Nevermind lah. Itu last year punya hal. Heee..
Care to join Bon at the beach? = D
Sent from my BlackBerry® smartphone
Tengok anak teruna. Feeling anak mat saleh ke apa yang berjemur sakan? Happily sitting under the sun, lepas tu badan panas. Itu belum lagi kulit terbakar, and mesti dapat 'present' each time we went to the beach. Mesti ada merah-merah naik. Tu yang I macam malas nak bawa pergi pantai. Tah larat nak sapu lotion bagi cerah balik for the next 2 weeks and sapu ubat all over his body. Sun block itu dah memang wajib pakai.
There's even pictures, where I put umbrella at the beach, so the kecik can make sand castle under the umbrella. Tak sia-sia spend few hundreds at mothercare and dapat payung besar tu. Hee. Eh. I should delete the 'few hundreds'. Nevermind lah. Itu last year punya hal. Heee..
Care to join Bon at the beach? = D
Sent from my BlackBerry® smartphone
0 comments