24m++ toys for 3y++
00:32:00
Yeahhh!
Inilah yang terjadi bila the husband macam don't get it the son adalah makin besar. Still ingat 2 tahun walhal dah 2 tahun lebih and nak masuk 3 tahun. We bought the toys one month before the kecik turns to 3 years old.
Alasan, sebab ada ++ tu. Yeahh.. Macam I tak tau je yang the husband selalu tengok budak bertuah tu macam little baby. Walhallll.. Haaa.. Cuba dukung sekarang. Senget badan tu memang sah dah. Lepas tu dah boleh cakap-cakap dah. Dulu asyik angguk geleng je. Anyone who's ever heard the kecik's talking, mesti macam geram. Hahaha. Sepatah sepatah. And it's funny too. I think all kids yang baru bercakap, they kept saying the funny things.
Betapa kronik tahap the husband tak nak face the son turning three already, 2 bulan lepas, beli baju for 36months for the budak bertuah! Helloooo? The budak bertuah dah masuk 3 tahun masa Ogos lepas! Haihh.. Tapi bila tengok balik, I think, I've forgot how small are the babies hands.. I macam ingat-ingat, masa lahir, babies tu terus besar. Or is it my baby only yang besar? Hee.. Memang punnnn.
Alhamdulillah.
Sent from my BlackBerry® smartphone
Inilah yang terjadi bila the husband macam don't get it the son adalah makin besar. Still ingat 2 tahun walhal dah 2 tahun lebih and nak masuk 3 tahun. We bought the toys one month before the kecik turns to 3 years old.
Alasan, sebab ada ++ tu. Yeahh.. Macam I tak tau je yang the husband selalu tengok budak bertuah tu macam little baby. Walhallll.. Haaa.. Cuba dukung sekarang. Senget badan tu memang sah dah. Lepas tu dah boleh cakap-cakap dah. Dulu asyik angguk geleng je. Anyone who's ever heard the kecik's talking, mesti macam geram. Hahaha. Sepatah sepatah. And it's funny too. I think all kids yang baru bercakap, they kept saying the funny things.
Betapa kronik tahap the husband tak nak face the son turning three already, 2 bulan lepas, beli baju for 36months for the budak bertuah! Helloooo? The budak bertuah dah masuk 3 tahun masa Ogos lepas! Haihh.. Tapi bila tengok balik, I think, I've forgot how small are the babies hands.. I macam ingat-ingat, masa lahir, babies tu terus besar. Or is it my baby only yang besar? Hee.. Memang punnnn.
Alhamdulillah.
Sent from my BlackBerry® smartphone
0 comments