Device

06:27:00

I miss my blackberry. Very much. My device sihat je. Ada duk tgh charge. Tapi apalah blackberry tanpa BIS.

The other day we went to Miri, on kan data BIS, and no one bbm me. Boohoo. Takde pun msg delivered. Tu pun I bbm Cik Esah, baru ada reply satu. What a sad life.

It's not that I'm not in love with phoress, tapi I miss pushing those buttons on my blackberry keyboard. Kalau tengah menaip taip geram tu, laju je. Without typo lak tu. Ini, with phoress, berapa byk typo dah I typo along the way untuk menyiapkan this one entry. Takde feel langsung.

Kot if geram type taip entry kat blakberry, haaa, baru terasa tekan keyboard, yg ini alahaiii.. Sabar je lah.

The kecik dah start tuntut. 'Ini iphone thauffiee, mommy gi beli iphone mommy sendiri now, now'. Itu yg haritu I gi tgk iphone 5. Tapi pjg benar. Tangan iols ni dah la super cute kecik molek. Haishh..

At one point, I nak tukar my bold to the new bold tapi byk prob kata dorang, tu belum lagi if tukar simcard, habis semua hilang. Is there any new blackberry device coming soon? Rasa gatal je tangan nak gi subscribe balik BIS.

Help me.
Manusia tak pernah bersyukur. Hahaa.

Bye.
Have a great Friday.

You Might Also Like

0 comments

recent posts

Subscribe