Pantang nampak yang dahi licin
08:30:00
Mulalah baik hati tu muncul. Terlebih baik hati pulak tu.
Ini gambar lama. Tak ingat dah publish ke belum. Hehe. Masa renew passport budak bertuah itu hari. The kecik hijacked his cousins ipod touch, so, off we go. Ipod touch adalah tak se-awesome Ipad or iPhone. The battery is what I mean. Cepat sangat haa habis batt. Just to keep the kecik stays at one place for a while, so iPod lah to the rescue. iPad adalah too bulky.
Masa ni dah nak habis dah process renew passport. Tunggu nak ambil je. Kebetulan ada anak mat saleh ni. Tapi I rasa her mother, Malay. Comel okeh budak perempuan ni. Tu yang anak I gatal tu. Hahaha. Terusss nak share game ipod tu.
See, how nice the kecik will be IF there's any hot girl around,
Okay. Yang ini, means, tunggu kejap. Game tengah loading.
The girl's parents had to wait for a while, sebab anak teruna I duk sibuk duk mengorat anak dara dorang. I really wonders where those gatal-suka-ngorat-anak-dara-orang-gene from which side (sambil jeling the husband, haha!)
And, bila the kecik dah tidur, barulah aman tenteram nak drive.
Kalau tak, ada macam-macam soalannnnn. Macam kan mommy ni information counter ke apa.
Oh. Baru teringat. Ni gambar otw nak ke rumah Nike. We went there right after the immigration office. Even it's during office hour, the roads never be empty. Jammed memanjang. Gggggrrrrr! So, bila kita masuk highway, haruslah kita menekan minyak dengan sesuka hati. Heeeeeee....



1 comments