Sedih
07:54:00Minggu ni sedih lagi. Isk isk iskkkkkkkkkkkk
Semalam dah siap buat entry schedule, Dear P, sekali.. Iskk iskk iskkkkkk
I know I should love P, tapi.. Haiiiih.. Banyak tapi daaaaaa..
Nights before, the husband asked me,
: Kenapa nak sangat A?
: Sebab nak. It's a gift from you to me, for all these years.
Sekali.. Bila dengar.. Iskk..
Tiba-tiba I rasa, okay, takpe lah. Just get me the A instead. Plus it's our choice jugak pun. Tapi..
Tapi,
Bila bangun pagi tadi and lepas geram-geram dekat the kecik sebab tak berapa nak dengar cakap the mother, terus I rasa sedih. Terus teringat dekat A. Terus rasa, Ahh... I think A can cure my heart break.
Tiba-tiba terus tak peduli apa orang cakap. Terus tak kisah nak kena maintain semua. Terus tak kisah if one day I'll ended up, tak kisah dah what people done to me, sebab I've got all those 'kemewahan dunia' with me. Dah tak kisah. Tak kisah. Tak kisah. Tak kisah.
Such a beauty..
Haihh...
To think of it, perhaps PMS. Perhaps I'm too obsess with them this couple weeks. Perhaps I'm too in love with A. Perhaps..
0 comments