Memang lupa jalan nak balik

15:05:00




= D

The new babies store!

I kan memang went crazy with all the babies stuff. Tahap kegilaan? Pantang nampak kedai baby, mesti nak singgah. And 2-3 jam kat baby store, itu perkara biasa. I bet the staffs must be bored with our faces. Haha. Peduli apa. Gua bawa banyak profit to your store. So, sila layan baik-baik.

And lepas tu terjumpa lak kedai jual barang Ikea. Too bad we doesnt hv Ikea over here. If takkk, pagi petang siang malam I duk melepak kat sana. Hehe. Ada kedai selling stuff from Ikea's store pun okay la kott. I dont know how much Ikea's stuff at Singapore. Lagi mahal or murah than Malaysia? Sebab the price at this store.. Hmm.. Boleh tahan mencengkam jiwa. Bukan cengkam daripada segi murah. Tapi... Haihhhhh! Mahal benar haa. Let say.. The famous RM 99 wooden rack, over here, it's $ 79 if tak silap. I can get 2-3 if buying them at Malaysia. Hahhaa. Kedekut. Memang dah.

Anyway.. Puasa dah ganti?

You Might Also Like

1 comments

recent posts

Subscribe