Macam dah tak wajib
03:44:00I was thinking.. Hard.. So hard.
Tiba-tiba rasa macam dah tak wajib untuk beli benda yang few weeks back I think I must buy the stuff.
Back then, blackberry data service, mana boleh guna, and now, BB is in town! Yeahaa!
Then vaio kureng asam. Lepas tu dapat charger baru, and angkut adapter from office, double yeaahaa di situ. Even screen memang tak boleh buat apa, still, I love my vaio.
And I've been thinking it's worth it or not to buy the Ipad. Now. By now, I mean, by the time entry ni publish, I dah angkut beli satu letak dalam bilik kot? Few weeks back I think Ipad is a must, with vaio bengong and bb macam tak ada bb je haa, and now, it's seems like, life already completed. Hahaha. Mencik.
Maybe one of the reason I need an Ipad, for the kecik. If long journey flight, dan untuk mengelakkan segala masalah yang mengundang suara ni jadi soprano, oleh itu, haruslah kita beli Ipad satu. Tapi, sekarang macam okay lah pula tak ada Ipad. Hafidz kata budak kecik tak payah pakai Ipad. Itu statement dengki ye. Jangan ikut. Bila I cakap to the dearest sayang,
: Orang rasa macam tak nak beli Ipad je. Baik sayang beli Macbook untuk orang..
(Ada maksud tersirat rupanya, patutlah dolak-dalih bila nak beli Ipad, heee)
: Hu. Macbook is not the priority.
: Eh. Priority la untuk orang. Ipad is not. Tengok laptop orang tu. Kelam je. Dah la boleh tengok sebelah je.
: Ipad is my priority.
Suddenly Ipad is my husband's must get stuff.
Ini mesti sebab terlebih survey and terlebih hasut by others and me.
Ini masalah ni,
As, am afraid the new Ipad 2 will be reveal next week or before February! Tak ke haru tuuu?
If am buying the current Ipad, anyone want to buy them once the new Ipad will release?
Gua dah macam leleh air liur sikit tengok the-not-so-preview-ipad-2 tu. Dengar-dengar khabar ada camera. Boleh multitasking. Ehem ehem. Ada orang nak beli takkk?
Tiba-tiba rasa macam dah tak wajib untuk beli benda yang few weeks back I think I must buy the stuff.
Back then, blackberry data service, mana boleh guna, and now, BB is in town! Yeahaa!
Then vaio kureng asam. Lepas tu dapat charger baru, and angkut adapter from office, double yeaahaa di situ. Even screen memang tak boleh buat apa, still, I love my vaio.
And I've been thinking it's worth it or not to buy the Ipad. Now. By now, I mean, by the time entry ni publish, I dah angkut beli satu letak dalam bilik kot? Few weeks back I think Ipad is a must, with vaio bengong and bb macam tak ada bb je haa, and now, it's seems like, life already completed. Hahaha. Mencik.
Maybe one of the reason I need an Ipad, for the kecik. If long journey flight, dan untuk mengelakkan segala masalah yang mengundang suara ni jadi soprano, oleh itu, haruslah kita beli Ipad satu. Tapi, sekarang macam okay lah pula tak ada Ipad. Hafidz kata budak kecik tak payah pakai Ipad. Itu statement dengki ye. Jangan ikut. Bila I cakap to the dearest sayang,
: Orang rasa macam tak nak beli Ipad je. Baik sayang beli Macbook untuk orang..
(Ada maksud tersirat rupanya, patutlah dolak-dalih bila nak beli Ipad, heee)
: Hu. Macbook is not the priority.
: Eh. Priority la untuk orang. Ipad is not. Tengok laptop orang tu. Kelam je. Dah la boleh tengok sebelah je.
: Ipad is my priority.
Suddenly Ipad is my husband's must get stuff.
Ini mesti sebab terlebih survey and terlebih hasut by others and me.
Ini masalah ni,
As, am afraid the new Ipad 2 will be reveal next week or before February! Tak ke haru tuuu?
If am buying the current Ipad, anyone want to buy them once the new Ipad will release?
Gua dah macam leleh air liur sikit tengok the-not-so-preview-ipad-2 tu. Dengar-dengar khabar ada camera. Boleh multitasking. Ehem ehem. Ada orang nak beli takkk?
0 comments