Ages to upload a pic!

05:15:00

I cant take it anymore. I cant!

Oh.. Macam weng weng je rasa. Why blogspot? Why? Selama ni you baik je. Tetiba bila I nak upload pics, for one pic, it take ages! Tu nasib baik terupload. If tak. Terus connection time out la menda la. Hu..

Kenapa blogspot? You merajuk ke?

I tgh download He who cant married ni haa.. Sabar la sat haaa.. Kang I start la balik gila dgn blogspot. Now lemme gila with the torrent dulu.

Oh.. Oh.. Server pun asyik down. And I suspect sbb download via torrent tu kot.. Bila pasang torrent je mesti server down. Ces! Dah tu bila episod 4 nak abis download ni??? Dah la next week.. Ehem.. Ehem.. A bit sibuk. Konon. Hahaha.. Tapi episode 6,7,8,9,10 dah abis download. 4 n 5 je belum.

And now I've heard Korean song.. Lagu sama sejak daripada semalam. No. Not from my house. My neighbour. You bayangkan.. My house dgn neighbour-yg-pasang-lagu-korea-tu jarak nya sempat buat larian baton and I still can hear the song. Cess! Mau pekak kang!

Ish.. Blogspot. Kasi la can nak upload pic ni. I've few reviews about baby products and stuff tapi if dah jadi camni.. Takkan la nak cerita without gambo. Kang duk taip-taip, yg baca tu mesti la tanya.. Apa rupa bentuk nya kan? Hu,,

And.. And.. Eh.. Nanti la pulak..

You Might Also Like

1 comments

recent posts

Subscribe