I dont know how to lipat baju..

23:43:00

Yea..
Gelak la sesuka hati..

Really.
I dunno..

If am the one who do all the lipat thingy, memang burookkk sggh

Even my mak will gelak-gelak at me
Then my mak said :

> Buat malu kat mama Mat K je

Mama Mat K is one of my sis-in-law. If she the one who doing all the lipat, senang my keja. Plus, if she the one do it, macam baju baru beli dekat kedai. Fuh.. Dah tak payah iron lepas tu pun. Memang canteeeeekkkkkkk

What should I do?

To make things worst if baju bertambun dah basuh tapi no one nak lipat
Wah.. Dimana my sayang dikala-kala gini..
Tahap kerajinan tertinggal kat bilik Paduka ke yang?
He..

When the baju bertambun, of course it's already remuk.
Nak lipat pun malas. Kedut-kedut seribu gitu

So, I turn on the iron
And iron all the clothes.
Then baru tunjuk skill lipat

Yes.
That's what I do
It's helping me a lot

Maybe am not good at lipat baju
But I've to admit am good at ironing them.
He... Neh bukan naik lif tekan sendiri. It's a fact. Especially during raya, am the one who had to open 'kedai dobi' to iron all those baju. Tak payah kemas rumah or masak, just ironing. Sonang. = D

Even the kecik clothes pun am ironing them. Semua la. Even the socks pun. Heee...

Takpo la kan sayang..
As long as baju tu lipat.
Plus siap iron lagi tuuu

Owh..
The kecik start dancing.
Got to go

You Might Also Like

0 comments

recent posts

Subscribe