Epic face

02:00:00

Taking off with the kecik. And I'm not telling him, I'm gonna flying off with him today, till two minute before custom clearance.

Haha.
Memang saja tak nak bagitau, kang every single second duk tanya, bila nak naik aeroplane, bila nak naik. So, kita buat ala, 'Surpriseeee!'.

Tengok muka dia tu? Muka ingat-dah-nak-kena-tinggal. Sebab I gi parked the car while the husband tolong check-in kan. Along with the kecik. When he asked me why he has to bring his bagpack, I told him, 'Daddy nak keluarkan barang from car'. Memang penuh pun kereta with our friends's boxes. So, it's good excuse.

Sampai dah check-in, dia tak perasan kot yang ada passport dia semua. Habis check-in, the kecik duk pegang tangan I and suddenly told me, 'Thhauffiee thayang mommyyyy'. And I told him, 'Mommy ada work. Nanti duduk dengan daddy okay. Dgr cakap daddy, kalau daddy suruh tidur, tidur'. Muka dia time tu dah hmm? Hmm? Hahaha. Terus dia pegang hand daddy dia.

Lepas tu he asked me,

: Mommy nak gi mana?

: Work.

: Daddy?

: Work jugak.

: Daddy work dekat mana? Jauh ke rumah?

: Dekat rumah. So, duduk dengan daddy baik-baik.

Then dgn muka-tak-tau-nak-kata-apa, he said,

: Nanti mommy jangan lupa beli brg thhauffiee tau. Jam yada yada yada yada

I angguk je lah.

Sampai lah, nak bid goodbye to my husband, husband told him,

: Ok. Salam dengan daddy.

Muka dia pelik dah.
Hahaha.
Tadi kata kena tinggal, now kata ikut mommy pulakkkk.

Sampai dekat gate semua, muka budak bertuah still macam terkejut. Hahahaha. Dah masuk boarding area baru dia get it, 'ohh.. I'm gonna fly today'.

Signing off for now.

Have a great weekend everyone.

Salam.

xx
Sent from my BlackBerry® smartphone

You Might Also Like

0 comments

recent posts

Subscribe