Kisah chenta budak U (couples) dekat roundabout

12:27:00

I never had one. I mean, masa dekat U, ada kapel-kapel. Gi kelas sama, gi makan sama, buat assignment, thesis, project (eh!) sesama and all. Sebab masa dekat U, I'm already married. So, tang mana nak couple berjiwang tu?

Semalam, lepas sent the kecik over for some extra nasi and food galore, dah on the way balik, memang almost there dah, ada roundabout. Sambil tunggu lampu hijau, sambil usha kira kanan. Depan belakang jugak.

Nampak one small car at the back with a couple. Budak U, I must say. Tengok sticker P and the U sticker, dah boleh agak. Plus, memang area U and college semua. Sempat la I usha this one couple buat apa kat belakang. Bukan buat apa-apa pungg, plus it's Ramadhan. And it's make me wondering, how I'll look like if I'd boyfriend thingy during my college time.

Tapi, now, I'm a parent. A mother. Sedikit sebanyak mesti lah I rasa, haiyahh, parents bagi kereta untuk belajar, ni gi date.

Hahaha.
Tapi I ni mother muda. Yang memang muda sokmo. Kita tahu lah kadang-kadang budak-budak (sebab kita pung muda) macam mana masa kat U. We can't never expect them terus jadi 'tua' macam kita. We have been there, done that. Betul, once each person become the parent baru lah tahu how hard it is to raise kid(s).

You nak jadi parents modern or traditional or mix a little bit of it? Kita tak akan tahu what will happens in the future. Just hope that all the good things will always be with us. Amin.
Sent from my BlackBerry® smartphone

You Might Also Like

0 comments

recent posts

Subscribe