Husband must be extra 'proud' with me
10:53:00
If he only knows what inside the trolley. Hahaha.
For now, I'm already tell the husband..
The magic word..
Broke.
Hahhaa.
Tapi no reply from the husband. Mencik.
If I jadi the husband pung I malas nak layan. Couple days je dah 'broke'. Apa barang.
Eh. Macam-macam barang adaaaa.
Plus, I saw 2 shirts that I want. Tapi tak beli. Sebab takut tahan kena jampi serapah dengan the husband nanti. Tapi. (See. How many tapi I have). Tapi, nak baju. Nak bajuuuuu. Pelisss.
Cantik. Pity me. Lama dah tak beli baju. Iskk. Iskkkk.
Sent from my BlackBerry® Smartphone
For now, I'm already tell the husband..
The magic word..
Broke.
Hahhaa.
Tapi no reply from the husband. Mencik.
If I jadi the husband pung I malas nak layan. Couple days je dah 'broke'. Apa barang.
Eh. Macam-macam barang adaaaa.
Plus, I saw 2 shirts that I want. Tapi tak beli. Sebab takut tahan kena jampi serapah dengan the husband nanti. Tapi. (See. How many tapi I have). Tapi, nak baju. Nak bajuuuuu. Pelisss.
Cantik. Pity me. Lama dah tak beli baju. Iskk. Iskkkk.
Sent from my BlackBerry® Smartphone
0 comments